بهترین منطقه اندیشه برای زندگی،این روزها سرمایه گذاری اراضی و املاک بیشترین بازده را برای افراد داشتهاند، به همین جهت عده زیادی هستند که میخواهند وارد عرصه سرمایه گذاری ملک و املاک شوند. اما سوالی که در این میان به وجود میآید این است که کدام منطقه برای سرمایه گذاری بهتر است؟.. بالطبع میدانیم که سرمایه گذاری اراضی در پایتخت یعنی تهران یک حرکت کاملا هوشمندانه و عاقلانه است که سود شما را چند برابر میکند.

اما باز هم مشکلی که وجود دارد این است که مناطق موجود در تهران در ابتدا هزینه هنگفتی را برای سرمایه گذاری میطلبند. لذا باید به سمت مناطق و شهرکهای اطراف تهران سوق پیدا کرد که آینده خوبی دارند و برای سرمایه گذاری مطلوب به نظر میرسند.

بهترین منطقه اندیشه برای زندگی

شهرک اندیشه در غرب تهران واقع است که میتواند به نیاز شما برای سرمایه گذاری پاسخگو باشد. اگر میخواهید به سمت سرمایه گذاری در این شهرک آیندهدار گام بردارید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اطلاع از بهترین فاز اندیشه برای سرمایه گذاری و یافتن پاسخ سوالاتی چون کدام فاز شهرک اندیشه بهتر است؟، کدام فاز شهرک اندیشه به تهران نزدیکتر است؟ به همراه کسب اطلاعاتی در باب فازهای شهرک اندیشه برای سرمایه گذاری در شهرک اندیشه تهران جزء ملزومات به شمار میآید.

شهرک اندیشه کجاست؟

شهرک اندیشه یا شهریار تهران واقع در 20 کیلومتری تهران است. این شهرک از ناحیه غرب با فردیس کرج همجوار است و از ناحیه جنوب به جاده ملارد به شهریار و از شرق نیز به جاده شهریار به کرج منتهی میشود.

البته قابل بیان است که شهرک اندیشه در 3 کیلومتری شمال شرقی شهریار قرار دارد و به سبب موقعیت جغرافیایی که دارد نسبت به تهران بسیار نزدیک است و فاصله چندانی با پایتخت ندارد.
تفاوتی نمیکند که شهرک اندیشه را برای سرمایه گذاری بخواهید یا زندگی، به هر حال این منطقه مسکونی آینده روشنی دارد و میتواند آرزوهای شما را محقق کند.

فازهای شهرک اندیشه شامل 6 فاز هستند که به جهت نزدیکی به تهران، امکانات رفاهی و امنیتی، بافت شهری مناسب، آب و هوای مساعد و دیگر فاکتورهای مهم برای زندگی و سکونت شهری و همچنین سرمایه گذاری مناسب هستند.

کدام فاز شهرک اندیشه بهتر است؟

در پاسخ به سوال اینکه کدام فاز شهرک اندیشه بهتر است و یا برای اطلاع از بهترین فاز اندیشه برای سرمایه گذاری، لازم است که هر فاز را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم و در نهایت نتیجه بررسی را از برداشت خود اعلام کنیم.

فاز 1 شهرک اندیشه

این فاز نخستین فاز تاسیس شده در شهرک اندیشه است که به لحاظ امکاناتی و بافت شهری، ویژگیهای مناسبی برای زندگی ندارد.

فاز 2 شهرک اندیشه

این فاز به منظور ساخت آپارتمانها و ساختمانهای مسکونی برای فراهنگیان تاسیس شده است. مساحت آن 120 هکتار است و در فاصله زیادی با دیگر فازها قرار دارد. متراژ خانهها اغلب 100 متر و بیشتر هستند و علاوه بر آپارتمان، خانههای ویلایی لوکس هم در این فاز دیده میشوند. امکانات خانههای لوکس بسیار مطلوب است که میتوان به سونا، جکوزی، استخر و.. اشاره کرد. مراکز تفریحی و تجاری در این منطقه کم هستند، برای همین آرامش زیادی در این فاز در جریان است.

فاز 3 شهرک اندیشه

فاز 3 در سال 1370 تاسیس شده و شناخته شدهترین فاز میباشد که مساحت آن 360 هکتار است. خانههای ویلایی با متراژ بالا با بیشترین تعداد در این فاز قرار دارند. امکانات رفاهی و تفریحی متعددی در این فاز وجود دارد که آن را به یکی از بهترین مناطق برای زندگی تبدیل کرده است. شهرک صدف در این فاز دارای آپارتمانهای چند طبقع و خانههای ویلایی است. البته در این فاز خانههایی با متراژ 100 الی 200 متر هم وجود دارد.

فاز 4 شهرک اندیشه

این فاز 330 هکتار است که در ادامه فاز 3 ساخته شده است. اغلب این فاز را جزئی از فاز 3 به حساب میآورند. وجود بازار بزرگی همانند بازار نقش جهان اصفهان، امکانات رفاهی و مجتمعهای تجاری و اداری و همچنین کم جمعیت بودن این فاز سبب شده است که برای سکونت مکان مناسبی باشد.

فاز 5 شهرک اندیشه

مساحت این فاز 194 هکتار است که در ناحیه شمالی فاز 4 تاسیس شده است. این فاز برای کسانی که به دنبال آپارتمان با متراژ بالا هستند بسیار مناسب است.

فاز 6 شهرک اندیشه

این فاز به عنوان گرانترین منطقه شهرک اندیشه شناخته میشود که در دست احداث است و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.
در نهایت لازم است که بهترین فاز اندیشه برای سرمایه گذاری و زندگی را فاز 3 معرفی کنیم؛ این نتیجهگیری بر اساس نظرات ساکنین و امکانات این فاز برآورد شده است.

کدام فاز شهرک اندیشه به تهران نزدیکتر است؟

در حالت کلی به جز فاز 1، بقیه فازها در یک فاصله با تهران قرار دارند و موقعیتی که شما خانه خود را خریداری کردهاید، مقیاس اصلی را مشخص میکند.